Wednesday, December 12, 2007

28. Dogumgunu

Oncelikle dogumgunumu telefon ederek, e-posta atarak, e-kart gondererek kutlayan herkese cok ama cok tesekkurler. Beni cok ama cok mutlu ettiniz.

Mr.D'nin deyisiyle dogumgunu senlikleri buz pateniyle basladi. Ben daha once hic buz pateni yapmamistim.


Piste ilk kez cikinca, yer ayagimizin altindan kayar gibi oldu, neye ugradigimizi sasirdik.


Itiraf etmeliyim ki ilk tur surekli dusmemeye calismak ve kenarlara tutunmak yuzunden cok acili gecti, cok gerildik. O anda herhalde biraksam, bir daha hic buz pateni yapmak istemezdim.


Mola aninda yorgun argin otururken...

Yalniz sebat edip pistin etrafinda ikinci turu tamamladiktan sonra biraz duzeldik.




Hatta son iki turu tutunmadan atmayi bile basardik.



Cok yorulmamiza ragmen, bir kere bile dusmeden pistten cikabildigimiz icin memnunum. Ustelik de cok ama cok eglendim. Bir de benim dogumgunum oldugu icin benden para almadiklarini soylemis miydim? En kisa zamanda yeniden gitmeyi sabirsizlikla bekliyorum.

0 comments: