Monday, February 18, 2008

kilik kiyafet

Sabah yataktan kan ter icinde kalktim. Istanbul'a nazire yaparcasina bizim burada hava 17-18 derecelerde seyredecekmis meger bugun. Gece usumemek icin acik biraktigimiz kalorifer sabah bir yandan da gunes vurunca odayi hamama cevirmis.

Havalarin isinmasi baharin habercisi. Gerci Mart ayinda mutlaka beklenmedik bir kar firtinasi gelir bir yerlerden, bulur bizi. Yeni bir mevsimin gelmesinden, hele hele bu mevsim yazin alt sarkicisi baharsa hic ama hic muteesir degilim. Bir tek su kiyafet derdi olmasa...

Her mevsim donumunde mutlaka ve mutlaka, bir onceki sene bir suru kiyafet almis olsam da (ki almiyorum - ondan olabilir!) bir kiyafet gerginligi yasiyorum. Mr. D gibi 10 tane siyah t-shirt alsam ben de 4 mevsim giyip kurtulacagim. Ha haaa, sanki boyle bir sey yapabilirmisim gibi soyluyorum bir de!

Neyse bu konuda soyle bir fantezim var, her mevsim basinda gidip 7-8 tane kilik almak. Oyle parca parca kiyafet degil, 7-8 tane gomlek - kazak - pantolon -ayakkabi - kupe- kolye- canta, neyse iste bastan asagi tastamam kilik. Bunlari hepsini dolaba asicam, sirayla bir gun birini, bir gun birini giyecegim, bir daha giyinme hususunda zaman harcamayacagim, buna kafa yormayacagim. Hem bir tasla iki kus vurmus olurum, dolabimdaki esyalar da azalir, daha az dunyevi varligim olur.

Var mi boyle bir sey?

0 comments: