Wednesday, February 13, 2008

Sevgililer Gunuuuuu

Hallmark Amerika cikisli bir tebrik karti sirketi. Bu sirket insanlarin birbirine onemli gunlerde tebrik karti, ayicik, vs. almasindan para kazandigi icin Amerika'da dini ya da milli bir temeli olmayan, ticari amaclarla uydurulmus bayramlara, kutlamalara "Hallmark Holiday" (Hallmark tatili) deniyor. Iste bu uydurma Hallmark tatillerinin herhalde en babasi Valentine's Day yaaani Sevgililer Gunu. Simdi butun bunlari neden sevgililer gununu kutlamadigimizi soylemek icin mi anlatiyorum? Bilakis! Bu sene cok sevincle ve heyecanla bekledim Sevgililer Gunu'nu. Cesitli sebeplerden biz birbirimize evlendigimizden beri supriz hediye alamiyoruz. Sene basinda Mr.D'nin sehir disinda olmasindan faydalanarak uzun zamandir ilk kez gizli bir hediye alabilecegimi hesapladim, siradaki ilk vesile de Sevgililer Gunu'ydu. Butun bu numaralara ragmen super bir beceriksizlik sonucu Mr.D'nin 14 Subat'tan once gormesine yine de engel olamadigim buyuk hediyem Meltem Sozer'in su muhtesem cizimiydi:



Meltem'in cizimlerine bloglari gezerken sans eseri denk geldim,bayildim. Websitesindeki calismalarina mutlaka bir goz atin. Benim en cok hosuma giden yani ozellikle evlililik, aile temali cizimlerinden adeta mutluluk fiskiriyor. Biz de bu sevgi dolu cizimi evimizin bas kosesine astik, baktikca mutlu oluyoruz.

Asagidaki sevgi temali kurabiyelerimle hepinizin Sevgililer Gunu'nu kutlarken, Mr'D'ye diyorum ki:

...No one, no one, no ooooonNNNEEEEEEE

0 comments: