Tuesday, April 01, 2008

Tirmanmali mi tirmanmamali mi?


TV'da en sevdigim programlardan biri The Biggest Loser. Her sezonda obez 15-20 kisiyi alip cilginca zayiflatiyorlar, her hafta bir kisi eleniyor. En sona kalan buyuk bir para odulunun sahibi oluyor. Bu yarismanin benimle hicbir alakasi yok ama nedense seyretmeden duramiyorum. Tv'da rastgelince karsisina cakilip kaliyorum. Insanlarin gozlerimizin onunde nerdeyse erimesi beni buyuluyor sanirim.
Neyse, diyecegim o ki, son bese kalan yarismacilari bu hafta Sydney'e goturduler ve simdiye kadar hic gormedigim bir aktivite yaptirdilar. Sydney Limani'nda resimlerden bildigimiz bir kopru vardir ya, megerse bunun uzerine tirmaniliyormus! Hemen arastirdim tabi. Fiyatlari yilin hangi zamani ve gunun hangi saatinde cikmak istediginize gore 180-300 Avustralya dolari (yaklasik 215-360 YTL). Ama kesinlikle degiyor olsa gerek, Sydney'nin unlu opera binasi filan tepeden gorunuyor. Ben "olmeden once yapilacak seyler" listeme ekledim. O zamana kadar suradan panaromik goruntusunu izlemekle yetinecegiz artik.

1 comments:

sunrise said...

O programa ben de cok takiliyorum Gaye. Bir de o gun baska seyredecek bir sey olmuyor cogunlukla. Kocam da cok kiziyor bana onlari seyrediyorum diye. Nedense..Sanirim birilerinin birseyleri basariyor olmasi hosuma gidiyor. Koselerinde oturup yenilgiyi kabul etmeyen insanlara hep hayranlik duymusumdur zaten.
Sydney Koprusune ben de hayran oldum. Zaten baska ulkeleri gormeye oyle pek bir istegim yok ama Avusturalya nedense benim icin 'mutlaka gorulmesi gereken yerler' arasinda. Kopru de oyle olacak simdi..
Sevgiler