Tuesday, December 30, 2008

Misafir

Son zamanlarda blogumuma cok degisik yerlerden cok fazla sayida ziyaretci gelmeye basladi. (Fazla dedigim, benim icin fazla tabi, normalde okuyucu sayim 5'i gecmez, annem, babama, arada ablam, bazen Mr.D'nin annesi bir de bizim Belcika ekibi) Sevgili yeni okuyucularim, yolu bir kereligine de olsa buraya dusen gezginler, hepinizle tanismayi cok isterim. Eger yorum birakir, beni kendi bloglariniza yonlendirirseniz ben de size iade-i ziyarete gelirim, olmaz mi?

6 comments:

dreambyduru said...

selam, ben de o gizli okurlarından biriyim :)

philosophique said...

Heyoo, hosgeldin!

nurvenur said...

Merhabalar Dies Felices,
Ben yeni bir izleyicin degilim. Uzun zamandir blogunu zevkle takip ediyorum. Her zaman da bir yorum birakmak geciyor icimden ama tembelligimden yazmiyorum iste. Ozellikle ABD'den yazdigin icin ve hayatimizda paralellikler oldugundan hosuma gidiyor sanirim blogun. Devam et zevkli entry girislerine.

Mutlu yillar sana:)

philosophique said...

Hogeldin Nur, sana da mutlu yillar!

Mecda said...

Selamlar ben Sevinin arkadasiyim Mecda,Canada Edmontondan izliyorum seni, yazilarin zaman zaman guc veriyor bana,yanlizligimi paylasiyorum senin blogunla...Banada beklerim...

philosophique said...

Merhaba Mecda!