Tuesday, May 12, 2009

Film: Star Trek





2009 yapimi, yepyeni, sikir sikir Star Trek vizyona girdi. Benim fazla Star Trek kulturum yok. Filmlerden sanirim bir tanesini gordum, dizinin de seyrettigim bolumlerini hatirlamiyorum. O yuzden Star Trek'i efsanenin devami seklinde degil de bir uzay macerasi filmi olarak izledim. Nacizane fikirlerimi bu acidan degerlendiriniz sevgili okuyucular.
Film cok eglenceli! Citir oyuncular rollerine cuk oturmus. Dogrusu ben Heroes dizisinin Sylar'i Zachary Quinto'nun Spock rolunde fazla rol kesecegini dusunuyordum, oyle olmamis! Sonra aa bunlar da nereden cikmis diyeceginiz bir suru irili ufakli karakter var: Oncelikle hopbala, sen ne oldun boyle Eric Bana var bas kotu karakter rolunde. Sonra House dizisinin Cameron'inin filmin basinda kisa bir rolu var. Benim icin her zaman Lord of The Rings'in Eomer'i kalacak olan catik kasli abi Karl Urban Dr. Leonard Mccoy roluyle karsimiza cikiyor. Bir tek Winona Ryder'in gercek hayatta kendinden sadece 6 yas kucuk olan Spock'un annesi rolunde gorunmesine biraz bozuldum. Ooo, Winona da anne rollerine kaldiysa bizim yasimiz da epey gecmis demektir. :(
Onun disinda aksiyon sahneleri kivamini bulmus, hersey kisaca cok yerinde olmus. Star Trek'le ozel bir gonul bagi olmayanlara gonul rahatligiyla tavsiye ederim.
Acikcasi gercek Star Trek fanlarinin de begendigini zannediyorum. Bizim sinemada yer yer alkislar eksik olmadi!

2 comments:

a_y_s_e said...

ben heyecanla angels and demons' i bekliyorum.

philosophique said...

Ben de. Aslinda kitabi okumadim ama ilk film cok guzeldi, bunun da guzel olacagini umuyorum.