Saturday, September 05, 2009

Kitap: Maraz



Bu kitabi ben istetmedim Turkiye'den. Ablacigim kendisi buraya gelirken okumak icin getirmis; kendimi acindirarak kitabi bana vermesini sagladim.:)
Son zamanlarda okudugum bir kac Turkce kitabi yarisinda bikip yarim biraktigim icin bu kitaba buyuk umutlarla baslamadim ama Hande Altayli beni sasirtti.
Kitap, simdi birer eriskin olmus, kendi tekduze (ya da karmasik!) hayatlarini suren bir grup cocukluk arkadasinin, aralarindan birinin cenazesinde bir araya gelmeleriyle basliyor ve bize yasamlarinin bir kesitini sunuyor. Karakterler nasil canli cizilmis, nasil gercekci tipler. Ilk 10 sayfasini okumak icin elime aldigim kitabi yarisini okumadan birakamadim. Mukemmel bir tatil kitabi, yaz bitmeden edinin!:)
Hande Altayli'nin "Aska Seytan Karisi" adinda bir de ilk romani varmis ki, onu da okumus olanlar varsa ne dusundugunuzu paylasirsaniz sevinirim.

2 comments:

biberli said...

bu kitaptan kaçtım tüm yaz boyunca. hep karamsar şeyler anlatıyormuş gibi geldi bana. ama belki de daha bi farklı incelemeliyim, daha bi önyargısız almalıyım elime. listeme aldım ;)

philosophique said...

Hmmm, soyle diyelim evet karanlik seylerden bahsediyor ama karamsar degil!;)