Thursday, December 30, 2010

Elisi(mtrak)

Gecenlerde kendime yeni bir yun palto almak icin dukkanlari dolastim. Paltolarin hepsi gozume pek bir ince gorundu, gonlume gore bir sey bulamadim. Yalniz aklima cin gibi bir fikir geldi.
Su krem rengi paltolarin uzerinde siyah dugmeler ne guzel gorunuyor degil mi?


Eh benim de boyle bir paltom var. Hemen hemen dort senedir giyorum, daha en az bir sezon da idare eder beni. Peki neden degisiklik olsun diye dugmelerini degistirmiyorum?
Hemen ise koyuldum. Ortaya bu sonuc cikti:

Buna elisi demeye elim varmadi tabi. Iki dugme (aslinda 7!) degistirdim diye elisi yaptigimi iddia edecek halim yok. Ama bence cok sirin oldu. Havalar biraz isinsa da giysem!:) Biz burada haftasonu gelen kar firtinasindan sonra kaz tuyu paltolara terfi ettik de!..:)

0 comments: