Wednesday, January 02, 2008

Bekarlik sultanlik midir?

Arka arkaya bir suru yazi yazisimdan belki anlamissinizdir ki, Mr. D burada degil. Olsaydi aklima gelen herseye sizi maruz birakacagima, hepsini Mr.D'ye anlatir, onun kafasini sisirirdim. Iki hafta boyunca dirdirimin muhatabi bu blog olacak, mazur gorun.

Tekrar bekarlik gunlerine donme vesilesiyle gorecegiz bakalim bekarlik gercekten sultanlik miymis? Ben acikcasi pek oyle hatirlamiyorum. Yalniz yasanlar bilir, bir kere herseyden once yalnizken evin her isini kendin yapmak zorundasin. Yemek mi? Kalkip pisireceksin, yoksa misir gevregi+ sut ikilisiyle arkadas olacaksin, ya da pizzacinin telefon numarasini telefonunun hizli cevrim numaralarina kaydedeceksin. Yemek mi yaptin? Bulasigi kim yikayacak? Ya kendin yapacaksin, ya da onlemini onceden alip plastik catal bicak kullanip hepsini isin bitince kaldirip cope atacaksin. Temizlik? Sen supurmezsen kimse gelip bedavaya senin evini supurmuyor kardesim!

Oysa evlilik hayati oyle mi? Biraz goz suzup, iki cift tatli laf edip("Hadi aslan kocacim, sen gotur camasirlari yikamaya, kocaman sepet ben yerinden kaldiramiyorum ki, sen iki saniyede goturur gelirsin, mucuk!"), icabinda hastalik bahanesini kullanarak kendini acindirip ("Ama bak cok basim agriyor valla, boyle gozumun arkasi zonkluyor!), o da olmazsa takas yoluyla ("bak simdi sen yemek yaparsan ben de bulasigi yikiycam soz!") santajla, tehditle ("ya ama bak bulasiklari yikiycam diye soz vermistin, simdi sozunu tutmazsan var ya, ben de bir daha omru billah yemek yapmiycam, haberin olsun!") bu islerin hepsi bir guzel kocaya yaptiriliyor. Hele de Mr. D gibi dunyalar tatlisiysa.. Demeye calistigim odur ki, iki hafta boyunca seni cok ama cok ozleyecegim kocacigim... mucuk!

0 comments: