Sunday, October 18, 2009

Zeytin ezmeli pogaca


Cumartesi ne zamandir gitmedigimiz Turk marketine ugrayip alisveris yaptik. Zeytin ezmesini raftan kapip sepete attigim saniyeden beri aklimda zeytinli pogaca yapmak vardi. Bu aksamustu hemen su pratik tarifle pogacalarimi pisirdim.

Sanirim pogaca tarifleri epey standart. Benimki daha once peynirli pogaca yapmak icin de kullandigim Alacarte blogundan alinma bir tarif. Cok guzel pofuduk pofuduk bir pogaca oluyor.

Tarifi tamamen takip ettim yalniz peynir yerine 1 cay kasigi kadar zeytin ezmesi kullandim ve pogacalari top top yapip kapattim. Aslinda bir grup da peynirli yaptim onlar da epey guzel oldu!) Afiyet olsun,tarif icin tesekurler Alacarte!

2 comments:

Unknown said...

ellerine saglık cnmmm

philosophique said...

Tesekkurler. Dedigim gibi tarif Alacarte'den ama deneyip begenirseniz bana da haber verin!:)