Saturday, December 05, 2009

DKNY Delicious Night Lip Gloss



Genelde isleri yaver giden, sansli bir insan olmakla beraber piyangodan, cekilisten bir sey kazanmisligim yoktur. Gecen gun bir blog yarismasindan bu lip glosslari kazaninca cok sevindim. Her zaman ruju lip gloss'a tercih etsem de bu cicileri kullanip resimlerini cekmeden edemedim.
Bunlar daha once kullandiklarima gore daha az yapisik. Mor renkli olani hafif bir pembelik veriyor dudaklara, digerleri neredeyse renksiz. Ucu de cok agir DKNY Delicious Night parfumu kokusunda. Dogrusu parfumun kendisinin kokusu guzel de lip gloss'a eklenince biraz agir olmus. Herhalde en onemli ozellikleri de o. Ben cok sevdim, surekli koklayip duruyorum ama bu kadar agir kokudan hoslanmayanlar lip gloss'un parfumlu olmasini kesinlikle yadirgayacaklardir.

0 comments: