Sunday, December 20, 2009

Kozmetik alisverisleri ve bir site

Ne zamandan beri su blogdan bahsetmek istiyorum ama unutup duruyorum.
Malum tatil zamaninin en guzel yanlarindan biri dukkanlarin promosyonlarla dolup tasmasi. Bu blog kozmetik urunlerindeki butun promosyonlari bir araya getiriyor. Ozellikle Lancome, Clinique ve Elizabeth Arden urunleri icin bir cok promosyon var. Promosyonlar cesit cesit: belli bir miktarin uzerinde harcama yaparsaniz bedava urun, fiyat indirimleri vs. Eger kendinize guzellik malzemesi alirken arada sevdikleriniz icin yilbasi hediyelerini de aradan cikartmak isterseniz bu site ideal. Ben cimrilik ederek butun cicileri kendim kullaniyorum.

Bunlar benim siparislerim. Elizabeth Arden'den.


Sanirim goz kiti diye satiliyordu.
1. 4lu goz fari: gri-pembe
2. Goz makyaji temizleyicisi
3. Seyahat boyu rimel, siyah
4. Siyah goz kalemi

Bu dortlu minik bir naylon posetin icinde geliyor, coktan benimle birlikte kisa bir seyahate de geldiler. Farlar cok fazla pigmentli degil ama kalici. Goz kalemi cok yumusak, kolayca suruluyor ve akmiyor. Siyah rimel gunluk kullanim icin cok uygun. Kesinlikle topaklanmiyor. Kirpiklere dolgunluk vermiyor ama uzatiyor. Goz makyaji cikarici da ayni Neutrogena kivaminda ve o kadar basarili. Bu kucuk setten cok memnum kaldim. Gunluk bir makyaj icin benim ihtiyacim olan hersey var icinde. Posetinin icine bir ruj ile bir de allik attim mi (ki bu kadar yer de mevcut), tasinabilir, pratik bir makyaj seti oluyor.

Bunlar da hediyeler:

1. 4lu goz fari: kahverengi tonlarinda
2. 15 koruma faktorlu nemlendirici goz kremi
3. seyahat boyu siyah rimel
4. mediterranean parfum esantiyon
5. prevage anti-aging bakim sistemi esantiyon
6. makyaj cantasi
7. (resimde yok), ayni kumastan kocaman plaj cantasi

Hediyelerimin hepsinden cok memnum kaldim. Parfum cok guzel kokuyor. Onu da tasinabilir makyaj cantamin icine attim. Kremleri hala deniyorum. Prevage normalde 100 dolarin uzerinde bir urun.
Promosyonlar sayesinde buyun bunlarin hepsi ilk setin fiyatina, ustelik de posta ucreti odemeden elimde oldu. Hem Elizabeth Arden urunlerini hem de bu siteyi tavsiye ederim!

0 comments: