Sunday, August 29, 2010

Kendin yap, kendin tak: Firfirli bluz




Blog yazilarina vakit buldukca ara yaptigim el isleriyle devam ediyoruz. Bu cok basit bir bluz susleme. Ihtiyaciniz yaklasik 4-5 santimetre genisliginde bir kumas parcasi. Uzunlugunun da kaplamak istediginiz alanin 4-5 kati kadar olmasi gerekiyor. Kumas parcasini enine katlayip kenarindan tegel geciyoruz, sonra ipligi cekip kumasu buzusturuyoruz. Istedigimiz gibi elimizle sekil verip bluzumuza dikiyoruz.

Surada Ingilizce olmakla birlikte resimli aciklamalar var. Buradaki teknigin aynisini kullandim. Yalniz ben tek tek cicekler yapmak yerine atletin boylu boyunca firfir gecmeyi tercih ettim. Sunu da soyleyeyim, benim elimdeki kumas da yeterince uzun degildi, ben de 4-5 ayri parca kullandim. Bluzun uzerine diktiginizde farkedilmiyor.



Hadi bakalim, size de kolay gelsin!

0 comments: