Sunday, September 12, 2010

Milford Istiridye Festivali

Yine cok geri kaldim, yazilari yetistiremiyorum. 20 Agustos Cumartesi Milford'un geleneksel Istiridye Festivaliymis. E kambersiz dugun olmaz biz de kalktik gittik.

Internet sitelerinde cok buyuk bir festival olduklarini soyluyorlardi. Burada herkeslerin boyle bir kendini ovme huyu var, o yuzden pek de inanmamistim yazdiklarina, bir pazarlama taktigi diye gecistirmistim. Cok haksizlik etmisim ama, gercekten butun sehir bir bastan bir basa trafige kapatilmisti. Bir yanda belki yuzlerce stand, envai cesit el isi ivir zivir sergiliyor. Sehrin diger yaninda kocaman bir panayir kurulmus, donme dolaplar, carpisan arabalar. Yine baska bir kosede kocaman bir sahnede canli muzik var. Solen alani olarak kapatmislar, icki bile satiliyor. Diger bir yanda da kocaman bir yiyecek cadiri, Amerika'nin bir cok degisik kosesinden gelen istiridyeleri cig ya da pismis olarak alip yiyebiliyorsunuz. Hava da ustelik seker gibi olunca inanilmaz keyifli bir gun oldu. Sozu kisa kesip resimlere geciyorum.



Bu inanilmaz eglenceli gorunuyor. Cocuklar suyun ustunde yurumeye calisiyorlar bu kocaman toplarin icinde. Benim bile deneyesim geldi.

K-9 egitimi. Kopisler cok akilli, marifetlerini sergilediler. Hele bir tanesi disleriyle arabanin kapisini acti, iceri atlayip ardindan da kapiyi kapatti! Tum izleyenler mest oldu, bir suru alkis topladi!:)

Sokak festivallerinin olmazsa olmasi ilginc yiyecek standlari. Bu gordugunuz kizarmis Oreo. Oreo kurabiyelerini bir cesit bulamaca bulayip bir de ustune ustluk kizartmislar. Ne kadar kalorili ama bir o kadar da lezzetli oldugunu anlatmama gerek var mi?




Ben bu yaz resimlerini bloga koyarken ustumde hirkamla ve uzun pacali esofmanimla oturuyorum.:( Nasil da cabul geciveriyor yaz!

0 comments: