Wednesday, February 16, 2011

Liste Carsambasi: Seyrettigim takimlar ve begendigim kadinlar

Amma ihmal etmisim seni blog, liste carsambasini bile yazmamisim, askolsun bana.

Odul olarak iki listeyi bir arada yaziyorum. Birinci listemiz canli seyrettigimiz spor takimlari.
Lisede cok sayida Galatasaray macina gittim. Sagolsun ablam cok merakliydi, babami kandirmistik, bizi Galatasaray'in bir suru Avrupa macina goturdu. Galatasaray'la oynamis olan bir suru takimi da gormusumdur o zaman tabi ama hatirladigim: Manchester United. Belki geri kalanlarini ablamla babam hatirlatirlar.
Diger bir takim Efes Pilsen. Servis arkadasim Gulru ile de Efes Pilsen maclarina gitmisligim coktur yine lise yillarinda.
Basketboldan bahsetmisken, biz kucukken Turkiye'ye Harlem Globetrotters gelmisti. Babam ona da goturmustu bizi, hala keyifle hatirliyorum. Hatta gecen gun bir vesileyle anlatiyordum Mr.D'ye ne kadar guzel oldugunu sovlarinin.
Amerika'ya geldigimden beri bu konuda cok geri kalmisim herhalde, hic maca gittigimi hatirlamiyorum. Belki Mr.D yardimci olur bu konuda.
Haa aklima geldi, en son milli takimi, koy sahasinda seyretmistik burada. Onu da unutmayayim.


Ikinci listemizin konusu "same sex crushes." Ben bunu begendigim kadinlar diye ceviriyorum.

Ilk olarak Rachel Weisz.

Rastgele insanlarin beni bu aktriste benzetmisligi vardir. Bu da benim kendini begenmis arizali bir karakter mi oldugumu gosterir bilemiyorum.

Ikinci sirada Drew Barrymore:

Sadece guzel degil, ayni zamanda cok cana yakin, tatli bir havasi var. Insanin arkadas olup birlikte iki tek atmaya gidesi geliyor. Ustelik sorsan hani, gelir seninle icmeye gibi, kafa dengi bir tip izlenimi veriyor.

Kate Winslet:

Hollywood'un etine dolgun hatunlarindan, ustelik de zarif ve hos. Daha ne olsun.

Hmm, simdilik aklima gelenler bunlar. Sizin listenizde kimler var?

2 comments:

midnightgzd said...

Evet burdan gördüğüm kadarıyla bende Rachel Weisz'e benzetmiştim sizi :) Cate Blanchett,Nicole Kidman, Kate Winslet'de benşm beğendiğim oyuncular arasında.

philosophique said...

Cok tesekkur ederim!:)