Friday, June 06, 2008

Skyline Drive

Tasinma hadisesi uc asama halinde gerceklesti.
Asama 1: Esyalari topla, tira yukle, Elm City'e gonder.
Asama 2: Bavullari arabaya yukle, Cville'den Elm City'e git.
Asama 3:Esyalari Elm City'de tirdan indir eve getir, yerlestir.

Birinci asamayi asagida anlatmistim. Ikinci kisim en keyiflisiydi. Normalde bu yolun en iyi ihtimalle 10-11 saat surdugunu bildigimizden bu kez acele etmeyelim, hatta geze geze gidelim diye dusunduk ve Cville'e geldigimizden beri gormek istedigimiz ama bir turlu kismet olmayan Shenandoah Milli Parki icindeki manzarali yoldan gidelim dedik. Daglarin uzerinden, ormanlarin icinden giden bu yol neredeyse 1000 metre rakimda oldugundan ve yer yer 1000 metrenin de uzerine ciktigindan adina "Skyline Drive" demisler.

Yol boyunca temiz hava aldik, yesillige ver ormana doyduk, orman icindeki dinlenme tesisinde nefis bir ogle yemegi yedik ve vahsi hayati gozlemledik. Kac saat araba kullanmis olmamiza ragmen yine de cok dinlendiriciydi. Son iki hafta icinde gercekten dinlendigimiz tek gun bu diyebilirim.




Kartallar yuksek ucar!:)

Big Meadows adindaki dag evinde bizim gibi ogle yemegi icin durabilir ya da bir kac kalip milli marki kesfedebilirsiniz.

Tatli patates kizartmasi. Ilk defa yedim, cok lezzetli!

Mr.D'nin guney usulu tavuk kizartmasi ve lahana salatasi.

Benim yedigim guvecte tavuk kis!

Son olarak da enfes bogurtlenli turta!



Geyik!!! Geyik uzayli degil tabi, flasta gozleri parlamis. Yol boyunca 6 tane geyik gorduk. Aslinda bazen ayi da goruluyormus, cok istedim ben de gormeyi ama ne yazik ki goremedik. :(




Elm City'e vardiktan sonra tasinma hikayesi de ayrica komik ve sacmaliklarla dolu ama sanirim onu yazmak icin zamanim olmayacak. Onu artik memlekette duymak isteyenlere bizzat anlatirim! Hadi simdilik bana musade, yillik izne cikiyorum!:)

1 comments:

NiNo said...

Harika yerlerden geçmişsiniz.Bu arada ikinizinde yüzü nekadar gülüyor demekki hem bu tasınma hemde yolculuktakı yerler size iyi gelmiş.Gülegüle yaşayın yeni evinizde.Ve tatil içinde iyice eglenin ,dinlenin.