Wednesday, November 18, 2009

Cicekli bros


Su hayatta dikis nakistan bu kadar anlamayip "Kendin Yap Kendin Tak" (evet bu lafi da "Kendin Pisir Kendin Ye"den devsirdim) projelerine benim kadar merakli olan biri daha yoktur herhalde!:)
Bu bros ne zamandir yapilisinin cok kolay oldugunu tahmin ettigimden gozume kestirdigim yo-yolarla yapildi.
Yo-yo yapimi surada asama asama anlatilmis. Surada da super aciklayici resimler var. Gercekten cok kolay ama ben bunu bile 5 kere denedim anca becerdim.:)
Kumaslar annemin yazin bana gonderdigi elbiseden. Boyunu biraz kisaltmistim, ondan kumas artti. Yo-yolarin ortasina da ikiser tane dugme diktim evdekilerden. Bende fazladan bros ignesi olmadigi icin minik cengelli ignelerle iceriden hirkaya tutturdum. Bir dahaki incik boncukcuya gidisimde bir tane bros ignesi alicam.
Yo-yolari takilarin yani sira suslemelerde, ev dekorasyonlarinda kullanabilirsiniz!
Inanin ben yapabiliyorsam, herkes yapabilir!Keyifli dikisler...

0 comments: