Tuesday, April 07, 2009

Yine yeni yeniden Chicago (1)

Gectigimiz haftasonu bir konferans vesilesiyle yine Chicago'daydik. Iki sene onceki ziyaretimizde Chicago'yu uzun uzun anlattigim icin bu sefer fazla uzatmiyor, Chicago'nun tarihcesini, cografi konumunu ogrenmek isteyenleri o yaziya yonlendiriyorum.






Biraz bu seferki izlenimlerimizden bahsedeyim. Gecen seferki ziyaretimiz yaz sonuna denk gelmisti ve sansimiza acik, sicak, cok guzel bir sonbahar havasi vardi. Sanirim ayni beklentiyle gittigimizden olacak biz bu kez Chicago'da cok usuduk. Nisan ayinin basi olmasina ragmen hava sicakligi zar zor 5 derecenin uzerine cikti, cogu kez sapka, atki, eldivenlerimizi eksik etmedik.








Hava bu kadar serinken yapilmasi cok akillica bir sey degildi belki ama gecen sefer yapmadigimiz icin Chicago nehri ve Michigan golu turunu yapalim dedik. Bu turu bizim gibi kis gununde gidenlere onermiyorum. Yahut da siki siki giyinin, hatta bacaklariniza ortmek icin polar bir battaniye getirmeyi ihmal etmeyin. Ozellikle tekne gole ciktigi zaman golun uzerindeki ruzgardan cok etkileniyorsunuz. Biz ancak teknenin barindan Baileys'li birer sicak kahve icerek kendimize gelebildik. Icimiz biraz isininca ve tekne de bu arada nispeten az ruzgarli nehre girince bir miktar keyfimiz yerine geldi.













Turda cektigimiz resimleri biraz rastgele ekledim. Aslinda her binanin ne oldugunu anlatmak isterdim ama nedense aklimda pek bir sey kalmamis. Su anda herbirini tek tek arayacak vaktim de yok. O yuzden sizleri Chicago nehir ve gol turu sirasinda cekilmis Chicago manzaralari ile basbasa birakiyorum. Chicago cok etkileyici bir gokdelen sehri, ustelik hala yeni binalar yapmaya da devam ediyorlar. Enjoy!





Chicago gezisinin devami bir dahaki yaziya...

0 comments: