Monday, January 18, 2010

Alacakaranlik serisi hakkinda bir yazi

Blogun en cok okuyucu ceken iki yazisi hic kuskusuz Stephenie Meyer'in Alacakaranlik Serisi hakkinda yazdigim bu iki yazi oldu:

Kitap: Twilight Saga/ Alacakaranlik serisi - 1
: 2. kitabi anlatan yazim.
Kitap: Twilight Saga/ Alacakaranlik serisi - 2: 3. ve 4. kitaplari anlatan yazim.

Simdi bu yaziyi daha once yazdigim iki yaziyi yeniden pazarlamak icin kaleme almadim haliyle. Google'un analytics programi sayesinde blogunuza gelen giden okuyucularla ilgili epey bilgi ogrenebiliyorsunuz. En eglenceli seylerden bir tanesi de blogunuzu "google" gibi arama motorlarindan bulup gelen okuyucularin, arama motoruna hangi kelime ve cumleleri yazdiklarini gostermesi.
Siz de benim gibi eglenesiniz diye, bir kismini burada bir araya getirdim. Pazartesi eglencesi olsun. Not: Yazim hatalarini ozellikle duzeltmiyorum!

Oncelikle sunu soyleyeyim bir cok akli basinda, normal arama var: alacakaranlik romani, alacakaranlik kitap serisi gibi.

Bir kisi 2. el kitap yazarak gelmis, onun icin kucuk bir arastirma yapmadan gecemedim. Amerika'da coook yaygin olan ikinci el kitap alim satimi sanirim Turkiye'ye ancak yavas yavas geliyor. Iki adet site buldum:
Eski Kitap
Kitap Yeri
Bu iki siteden de daha once alisveris yapmadim. Musteri servisleri iyi midir, guvenilir midir bilemiyorum. Denemis olanlar lutfen yorum biraksinlar. Bence ikinci el kitabi sahaflardan almanin da keyfi baskadir zaten.

Sonra cumle cumle arayanlar var:
alacakaranlık karakterlerinin olduğu hikayeleri
alacakaranlık serisinin devam hikayeleri
twilight kitap serisinin sonu
twilight serisinin yazılmamış kitabı
vampir ailesi
vampirli kitap serisi bella edward

soru soranlar:
alacakaranlık kitabı ilk kaç yılında yapıldı
alacakaranlık kitabı ne bahsediyor
alacakaranlık kitap serisi hangi kitapcılarda
alacakaranlık serisinde neler oluyor
alacakaranlık serisinin kitapları cıktımı

Ama en cok merak edilen nokta bella ile edward'in iliskisinin gidisati:
edward ve bella evlendi
bella evlimi
bella ile vampir gerçekten evlendimi
bella ve edward hangi kitapta evlenecek?
edward ve bella hangi kitapta çocuk sahibi oluyor
edwart ve bella hangi kitapta evlenecek

Umarim biraz eglenmissinizdir. Herkese iyi pazartesiler!

0 comments: